جذب مشتری و افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همواره یکی از مشکلات اصلی کسب و کار های آنلاین، تعداد مشتریانش و طول عمر آن ها می‌باشد. اگر بخواهیم به چالش‌های اصلی بازاریابی ایمیلی و بازاریابی آنلاین اشاره کنیم، می‌توان به جذب مشتری و حفظ و نگهداری مشتری اشاره کرد. این‌ها می‌تواند انرژی و زمان زیادی از افراد بگیرد. یکی از کارهایی که می توان انجام داد، دریافت اطلاعات از کاربران مورد نظر و مشتریان می باشد و با فرستادن محتوای درست به این افراد، آنها را به خرید محصولات و خدمات شما تحریک کرد. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

جذب مشتری و افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی - فالوجت

بازاریابی ایمیلی و راهکارهایی که باید بدانید

افرادی که با بازاریابی ایمیلی مشتری شما می شوند، می توانند در آینده جزو مشتریان وفادار شما شوند. به عنوان مثال می توان با جمع آوری ایمیل افراد علاقه مند به کسب و کار شما، ترافیک و فروش سایت را افزایش داد.

 این کمپین ها نیاز دارند عاملی وجود داشته باشد که افراد را به وارد کردن ایمیل خود ترغیب کنند. بنابراین باید دو موضوع را مدنظر قرار دهید. اول اینکه محصولات کسب و کار شما در چه دسته هایی وجود دارد. دوم اینکه کابران با وارد کردن ایمیل خود، چه امتیاز دیگری نیسب به بقیه کاربران دارند.

با نکته اول شما می توانید افراد علاقه مند به هر دسته را پیدا کنید و در واقع کاربران هدف خود را مشخص کنید. دومین نکته نیز برای این بود که کاربران چرا روی بنر کلیک کنند و چه چیزی را باید بررسی کنند.

سپس کاربران وارد صفحه فرود شده و اطلاعاتی مفید راجع به فروشگاه اینترنتی شما مشاهده می کنند. هم چنین می توانید لینک کانال تلگرام خود را در این صفحه نیز قرار دهید و قسمت اصلی یعنی وارد کردن ایمیل و ثبت نام را نیز داشته باشید.

یکی از  نکات مهمی که باید بدان توجه کرد و مربوط به کمپین های CPC می باشد این است که روزانه باید کمپین خود را تحلیل و بررسی کنید. این مرحله از کار باید با کمک مشاوران کسب و کار شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. هم چنین با قرار دادن UTM بر لینک بنر های خود و قرار دادن کد گوگل آنالیتیکس در صفحه فرود یا لندینگ پیج کمپین، وضعیت را بهتر بررسی کنید.

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

 

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: