با این استانداردها، پیج اینستاگرام خود را ارزیابی کنید
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

 تصور کنید یک روز کاری در دفترکاریتان به عنوان یک مدیر رسانه اجتماعی است. شما شروع به پاسخ دادن به پست های توییتر، فیس بوک می کنید و تعدادی از عکس های شب گذشته شرکت را در پیج اینستاگرام پست می گذارید. سپس یکی از مدیران به سمت شما می آید و می گوید : از شما می خواهم یک  گزارش از عملکرد اینستاگرام مان را در سه ماه گذشته  تهیه کنید. مطمئناً خواهید گفت: حتما. اما هنگامی که شما را ترک می کند،  با خود می اندیشید باید چه مواردی را در این گزارش جای دهم؟ بر اساس کدام معیارها، پیج اینستاگرام شرکت را ارزیابی کنم؟

اگر این سناریو برایتان آشناست، شما تنها نیستید. در رسانه های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر و حتی Pinteres شما معیار های زیادی برای سنجیدن موفقیت خود نسبت به رقبایتان دارید. اما در اینستاگرام این سنجش به  سادگی انجام نمی گیرد.

خوشبختانه معیارهایی در اینستاگرام وجود دارند که به وسیله آنها می توانید میزان تلاش و موفقیت پیج اینستاگرام خود را اندازه گیری کنید. با فالوجت همراه باشید.

استانداردهای ارزیابی پیج اینستاگرام 

1) کامنت ها ی دریافتی

این معیار نشان دهنده چه چیز به شماست ؟: چگونگی ایجاد تعامل با محتواهایتان

تعداد لایک ها و  افزایش لایک اینستاگرام برای هر پست ،اولین معیاری است که بیشتر برند ها  برای اندازه گیری تعامل رسانه اجتماعی در پیج اینستاگرام از آن استفاده می کنند. لایک ها خوبند ، اما کامنت ها حتی از لایک ها هم در تعاملات قوی تر عمل می کنند. در این باره بیندیشید. زمان بیشتری برای فکر کردن و کامنت گذاشتن نیاز هست  تا لایک کردن یک تصویر. TrackMaven دریافت که میانگین لایکی که برندها  از هر 1000 فالوور می گیرند 18.54 درصد است  و تعداد کامنت ها فقط 0.63 .

هنگامی که فالوورهای شما از double tapping   استفاده و برای کامنت گذاشتن زمان می گذارند، به این دلیل است که  آن پست با وجودشان طنین انداز شده است. کامنت ها، چه مثبت و چه منفی ، دلیل نوع احساسات یک شخص نسبت به محتویات یا برندتان و حتی هر دو این موارد به طور همزمان می باشد.

اگر میانگین تعداد کامنت ها در هر پست شروع به افزایش کرد، به این معناست که شما یک  جامعه ساخته و فالوورهای وفاداری  دارید که بزرگترین هدف  بیشتر شرکت هاست.  اگر به ندرت کامنت دریافت می کنید یا تعداد کامنتهایتان در هر پست بسیار کم است، نشانی بر این است که فالوور ها و محتویاتتان با هم همسو نیستند.

 پرچم سفیدتان را علنی نکنید. از آن به عنوان شانسی برای اندیشیدن  به  راههایی برای خلق عکس های بهتر و بیشتر کردن تعاملاتتان استفاده کنید. تلاش کنید به جای عکس ، فیلم های ویدیویی بگذارید و  یا در استفاده از کپشن های خود خلاقانه تر عمل کنید.

2) بیشترین هشتگ های سفارش شده

این معیار ها به شما چه می گویند؟ باید از چه هشتگی استفاده کنید.

هشتگ ها و اینستاگرام همیشه با هم همراهند واین همراهی،  حکم همراهی کره بادام زمینی و ژلاتین را دارد. نه تنها استفاده از هشتگ ها با پست ها ی اینستاگرام  باعث تعاملات بیشتری  می شود بلکه یافتن پست های شما را اسان تر می سازد. معیارهای متفاوت اینستاگرامی برای پیگیری عملکرد هشتگ ها وجود دارند اما  روشی که بیشترین تعامل را برایتان  ایجاد کند بهترین روش است.

تا جاییکه اینستاگرام یکی از معدود پلت فرم های  رسانه اجتماعی  است که شما را به استفاده ازهشتگ های متعدد در پست هایتان تشویق می کند ، شما باید لیستی از مواردی که لایک و کامنت های بیشتر دریافت می کند تهیه کنید. به این طریق می توانید ، آنها را به پست های مرتبطی که نیاز دارید اضافه کنید. به یاد داشته باشید، هشتگ ها در اینستاگرام مانند کلمات کلیدی در بهینه سازی موتور جستجو هستند.  هشتگ ها با بیشترین تعاملات ، مانند کلمات کاربردی هستند که  در شلوغ ترین قسمتها استفاده می شوند. اگر درباره آنها به خوبی بیاموزید، موفقیت بیشتری هم کسب خواهید کرد.

دیگر مزیت نادیده گرفته شده این معیار ، دادن این ایده به شماست که باید از چه نوع  محتوایی برای پست هایتان استفاده کنید.

اگر متوجه شوید که  استاندارد های پستهایتان در تعاملات خود، با این معیارها یکسان نیستند ، مشکل شما هشتگ هایتان هستند.

3) تعاملات با فالوو ها

این استاندارد ها به شما چه می گویند؟  تعاملات شما به تعداد فالوورهایتان مربوط می شود.

درصورتی که  پست های شما صد لایک و کامنت به خود اختصاص می دهد ،به شرکت هایی مثل نایک و Starbucks که برای هر پست  خود هزاران لایک و کامنت می گیرند نگاهی بیندازید . اما مساله ای که فراموش کرده اید، این است که نایک و Starbucks  میلیون ها  فالوور دارند که به همین دلیل پست هایشان بیشتر دیده می شود. به این دلیل که تعامل با فالوورها  نشان  دهنده تعداد لایک ها و کامنت هایی است که  از هر شخص  دریافت می کنید، کار بسیار کامل و بی نقصی به حساب می آید. به این ترتیب شما شرکتتان را با برند ها ی بزرگ مقایسه نمی کنید. ممکن است یک صفحه کوچک  تعاملات بیشتری با فالوور های خود نسبت به صفحات بزرگتر داشته باشد.

افزایش این استاندارد ها نشان دهنده‌ی علاقه مند شدن فالوورها به محتواهای شما،  افزایش فالوور اینستاگرام و در اولویت قراردادن پست هایتان در لایک کردن و کامنت گذاشتن توسط  فالوورهایتان است . اگر تعداد این فالوور ها پایین است ، به این معناست که کاربران با صفحه شما درگیر نیستند و فقط هر چند وقت یکبار آن را چک می کنند.

به منظور افزایش این تعداد، تلاش کنید پست های جذاب تری در پیج اینستاگرام خود بگذارید که مردم را بیشتر به خود جذب کند و هر روز صفحه شما را بررسی کنند. برای مثال  عکاسی با نام Joel Strong  عکس هایی از مردم نیویورک می گرفت و سر های آنها را با افراد مشهور جایگزین می کرد. فالوورها نمی توانند منتظر پست های  بعدی  بمانند به همین منظور مرتبا صفحه شما را بررسی می کنند.

ایده خوب بعدی اپلود محتویات جدید بر یک اساس منسجم ، مثلا بر طبق  آخرین پست یا دو مورد از جدید ترین پستهای هر روز.

4) افزایش فالوور اینستاگرام

آنچه استاندارد ها به شما می گویند چیست؟  پست های خود را به طور کامل توسعه دهید.

تا کنون استاندارد های اینستاگرام ما بر میزان تعاملات و فعالیتهای حسابتان تمرکز داشته اند. اما اینبار اجازه دهید نگاهی به بزرگترین استانداردجهانی رسانه های اجتماعی در سرتاسر جهان که فالوور است ، داشته باشیم. اگر چه تعامل  با فالوورها ، بسیار مهم تر از داشتن تعداد زیادی فالوور است، اما وجود این فالوورها هم کم اهمیت نیست.

به طور ایده آل، زمانی که در حال ساخت برند خود هستید ، تعداد فالوورهایتان افزایش می یابند. شما می خواهید مخاطبان خود را افزایش داده و بتوانید با افراد بیشتری در ارتباط باشید، مهم نیست افزایش از طریق افراد تاثیر گذار، گفتگوهای بین دوستان،  یا حتی تبلیغات انجام گیرد.

 به هنگام دنبال کردن این استاندارد، آن را در طول  یک دوره زمانی  معین بسنجید. پیگری هر روزه این کار اطلاعات مورد نیازبرا ی تصمیم های مهم را در اختیارتان  نخواهد گذاشت. برای مثال اگر می دانید ، تعداد فالوور هایی که در هر ماه می گیرید کم است، پس نیازمند تلاش بیشتری هستید. از طرف دیگر ، اگر توانستید در یک روز یا یک ماه فالوور های بیشتری نسبت به دیگر زمان ها بدست بیاورید ، باید برنامه ایی که در آن روز یا ماه انجام  گرفته شده را جایگزین دیگر برنامه های خود در روز های آتی بکنید.

برخی از بازاریابان به تعداد فالوور های شما به عنوان یک استاندارد پوچ و بی ارزش می دانند ، و در گاهی واقعا می تواند بیهوده باشد. به هر حال، مزیت واقعی اندازه گیری فالوور ها، کسب اطلاع از توانایی های بالقوه برند از طریق انتشار محتویات مختلف  است.  هرچقدرافراد کمتری که پست هایتان را ببینند ، تعاملات کمتری هم در حسابتان بوجود می آید. داشتن فالوورهای بیشتر به معنی دیده شدن بیشتر پیج اینستاگرام شما می باشد.

از همین رو، شرکت ها و سازمان ها، این روزها تلاش زیادی برای افزایش فالوورها در اینستاگرام انجام می دهند. هرچند خرید فالوور فیک روشی محکوم به شکست است، اما می توانید برای معرفی پیج اینستاگرام خود و افزایش فالوورها از روش های منطقی همچون ربات های افزایش فالوور استفاده کنید. فالوجت نیز از این دسته ربات ها می باشد که فالوور های واقعی زیادی را به سمت پیج اینستاگرام شما سوق می دهد.

5) بازدیدهای ارجاعی

این استاندارد به شما چه می گوید؟  وب سایت شما چه میزان بازدیدی  از پیج اینستاگرام بدست می آورد؟

یکی از بزرگترین شکایت های کسب و کار ها در باره بازاریابی رسانه های اجتماعی  ، این است که توانایی ردیابی  سرمایه گذاری هایی بر مبنای (ROI) را ندارند. اگر چه می دانیم که  ردیابی (ROI) امکان پذیر است ، اما به این دلیل که اینستاگرام اجازه کلیک کردن بر لینک ها را نمی دهد، بازاریابان بسیاری را در تنگنا قرار داده است.  پس برای قرار دادن محتواها ی خاص در پیج اینستاگرام  یا ارتقا آنها  و توانایی ردیابی نتایج باید به چه صورت عمل کرد؟   مطمینا باید از پارامتر های UTM استفاده کنید.

پارامتر های UTM برچسب هایی هستند که برای گرفتن اطلاعات بیشتر از تحلیل های گوگل درموردلینک ها می توانید به URL اضافه کنید. با اضافه کردن پارامترهای UTM به لینک ها می توانید آنها را در پیج اینستاگرام به اشتراک بگذارید و حتی رقبا و ترافیکی که به طور مستقیم وارد اینستاگرامتان می شوند را رد یابی کنید. به دلیل  طولانی تر شدن  url  ها، از url های کوتاهتری  مثل bitly برای لینک گذاشتن در کپشن های خود ایده بسیار خوبی است.  به این شیوه افراد می توانند مرورگرهای های خود را باز کرده و در url  آن تایپ کنند.

گزینه ی دیگری که متقاعد کننده تر از اضافه کردن url کنار کپشن هاست ، استفاده از بیو است. اینستاگرام  اجازه داشتن یک لینک قابل کلیک کردن در پروفایلتان را به شما می دهد. بعضی از برند ها به استفاده از این لینک  برای ارتقا معاملات خاص یا محتویات جدید خود علاقه نشان می دهند. هر گاه مطلب جدیدی برای ارتقا داشتید ، این کار به راحتی تغییر دادن لینک خواهد بود.

یا می توانید از  مسیری که Apartment Therapy طی کرده است ، استفاده کنید. این وب سایت طراحی آپارتمان  تصاویر الهام بخشی از طراحی هایش  در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهد. آنها یک صفحه مکاتبه کننده در وب سایت خود جاییکه مردم می توانند اطلاعات بیشتری در باره طراحی کسب کنند، ایجاد کردند.

از نحوه عملکرد تماس برای کلیک بر لینک بیو افراد ، مطلع باشید.  این لینک  به طور مستقیم شما را  با تمام تصاویری که در پروفایل اینستاگرام وجود دارد، مرتبط می سازد .

6) استاندارد های داستان های اینستاگرام

این معیار ها به شما چه می گویند؟ چگونه داستان های اینستاگرامی شما پر طرفدار می شوند.

امروزه داشتن داستان اینستاگرامی تبدیل به ویژگی مهمی شده است، بیشتر برند ها برای امتحان کردن ، آن علاقه زیادی از خود نشان می دهند. اما چگونه متوجه شوید کاری که  می خواهید به خوبی انجام می شود؟

اینستاگرام هم مثل Snapcha، اطلاعات کاملی از داستان ها یتان ندارد. اما ترکیبی از اطلاعات و ریاضی است  که به شما نشانه هایی از چگونگی عملکرد داستان هایتان ارایه می دهد.اینجا تعدادی از این معیار ها را بررسی خواهیم کرد:

دیدگاه های منحصر به فرد: این تعداد افرادی هستند که داستان شما را دیده اند. شما حتی می توانید افرادی که به طور مخفیانه از داستان شما دیدن کرده اند را ببینید.

آمار نهایی : آمار نهایی شما دلالت بر تعداد نفراتی که داستان کامل  شما را دید ه اند، دارد. این معیاری نیست که اینستاگرام به شما داده باشد و بتوانید با آن محاسباتتان در این باره را انجام دهید. نگران نباشید، ساده است،  می توانید آمار کسانی که اولین و آخرین داستانتان را دیده اند از هم تفکیک کنید. سپس این عدد را در 100 ضرب کنید.

پیام های مستقیم به داستانتان

مردمی که پیام های مستقیمی از داستانتان به برند شما ا رسال می کنند. در حا ل حاضر، تا زمانی که کاربران نتوانند داستان ها را لایک یا به اشتراک بگذارند این بهترین معیار سنجش شما از داستان های اینستاگرامی است  . برای ایجاد تغییر  در آمار تعاملات خود، تعداد dm ها را از تعداد بازدید های داستانتان مجزا کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که با این اپ نمی توانید اطلاعات قبلی از داستان هایتان بدست بیاورید. بنابراین ، اگر بخواهید عملکرد خود در طی یک دوره زمانی مشخص را پیگیری کنید باید آن را به طور دستی به کمک یک  spreadsheet یا در جای دیگری انجام دهید.

شروع کنید: پیج اینستاگرام خود را ارزیابی کنید

فکر استفاده از استاندارد ها، اطلاعات قبلی و تحلیل های رسانه های اجتماعی مثل بسیاری از کارها شاید در نگاه اول زیاد جذاب به نظر نرسد، اما  نا امید نشوید. به همان میزانی که حساب اینستاگرام شما رشد می کند ، شما شروع به بررسی اعداد، و میزان پیشرفت خود می پردازید

تنها راه پیشرفت و رفتن به جلو ، این است که بدانید از کجا شروع کرده و هم اکنون در چه جایگاهی قرار گرفته اید. با پیگری این 6 استاندارد اینستاگرامی مشاهده کارهایی که تاکنون برای حرفه خود انجام داده اید آسان تر شده و حرکت درستی برای کمک  به رشد شما خواهد بود.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: