ویدیو Live سرویسی جذاب برای کاربران اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

یکی از ترندهایی که در سال 2017  نقش مهمی در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی دارد، ویدیو Live است. البته پیشتر از این فیسبوک و یوتیوب نیز در این زمینه اقدام کرده اند و سرویس‌های تماشای ویدیو Live  را در اختیار کاربران خود قرار داده اند. اینستاگرام نیز سومین شبکه اجتماعی‌می باشد که این سرویس را معرفی کرده است.

این سرویس برای کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی بسیار ارزشمند است؛ چرا که دسترسی به شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و یوتیوب شاید چندان راحت نباشد ولی اینستاگرام شبکه ای است که همواره و به راحتی در دسترس است. با سرویس ویدیو Live در اینستاگرام به راحتی می‌توانید آنچه می خواهید از حالات و لحظات خود با دوستان و Follower های خود به اشتراک بگذارید.

ویدیو Live سرویسی جذاب برای کاربران اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

یکی از جذابیت های این سرویس این است که ویدیو شما ذخیره نمی‌شود و مخاطبانتان، فقط زمانی ویدیو شما را مشاهده می‌کنند که خودتان به صورت زنده در حال فیلم گرفتن باشید. در واقع علت شکل گیری سرویس ویدیو Live این است که هر وقت افراد خواستند، بتوانند حال و اوضاع خودشان را با دوستان‌و فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.

هر کاربر اینستاگرام که در حال استفاده از سرویس Live است، در بخش Stories با یک برچسب Live معلوم می‌گردد و از طرفی، صفحه‌ای وجود دارد که پربازدیدترین ویدیوهای Live مشخص می‌شوند. این صفحه Top Live Videos نام دارد و کمک می‌کند که بتوانید تسلط بیشتری روی ویدیو‌های‌ زنده در حال پخش داشته باشید.

ویدیو Live سرویسی جذاب برای کاربران اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

سرویس ویدیو Live برای کسب‌وکارها و کسانی که قصد بازاریابی از طریق اینستاگرام دارند نیز،خیلی مفید است چرا که می‌توانند راحت‌تر گزارش‌های زنده و ویدیوهای زنده‌ای ارائه دهند و رویدادهای خود را پوشش دهند. این کار هم موجب افزایش لایک اینستاگرام  و هم موجب افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما خواهد شد.

منبع: برگرفته از بلاگ آد

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: